În urmă cu trei luni de zile, în municipiul Slatina a fost inaugurat cu mare fast primul McDonald‘s din județul Olt. În mod sigur la vremea respectivă s-a dorit să fie unul dintre cele mai performante și reprezentative unități de alimentație publică din această rețea. Din păcate timpul scurs de la inaugurare și până în prezent nu a dus absolut deloc la îmbunătățirea serviciilor și respectului față de clienți. Dacă încă se poate trece cu vederea slaba pregătire a personalului angajat, pentru că se poate pune și pe lipsa de experiență în domeniu, anumite aspecte aruncă o pată asupra brandului.
În această după-amiază, terasa restaurantului era plină de clienți, marea majoritate veniți cu copiii pentru a petrece câteva momente de relaxare. În timp ce agentul de pază, probabil însărcinat prin fișa postului să încerce menținerea unei ambianțe plăcute clienților, stătea liniștit la o masă și în timp ce fuma se juca pe telefon, pe terasă au intrat câțiva copii. Fără a fi rasist, i-aș numi acești copii, cu vârste destul de mici, drept copii defavorizați. Faptul care i-a deranjat pe clienți este că cei mici se purtau foarte agresiv, cerșeau bani sau mâncare și chiar se autoserveau din produsele aflate pe mese. Toate aceste lucruri care au durat mai mult de cincisprezece, douăzeci de minute, s-au petrecut sub ochii agentului de pază, care nu a avut nicio reacție și și-a continuat nestingherit butonarea telefonului.
Un alt aspect deloc de neglijat este mizeria de pe terasă și cu toate că existau angajați care serveau pe terasă, nimeni nu a luat nicio măsură pentru îndepărtarea resturilor alimentare împrăștiate de acei copii, decât după ce l-am sesizat pe managerul locației.
Scuzele și motivațiile domnului manager nu credem că au îmbunătățit cu ceva activitatea personalului. Nu este normal ca un brand ce se respectă și în general excelează prin calitatea serviciilor să existe o locație în care clienții să fie tratați așa cum se întâmplă la Slatina. Nu este o scuză faptul că zilnic, unitatea este asaltată de peste două mii de persoane, pentru că acești clienți își plătesc consumația în costul căreia sigur sunt incluse și servicii de calitate.
Dacă se continuă tot în acest ritm, probabil că în scurt timp McDonald‘s din Slatina se va transforma într-un fast-food de cartier și clienții vor fi din ce în ce mai puțini.
Cine stie ce faier cu pile ocupă postul de manager al acestei unitati comerciale!
In imagini de vede ca unul dintre angajati a venit sa curete terasa…nu a fost chiar asa cum scrieti ….nu mai dezinformati oamenii !!