În data de 1iunie 2019, familia Cristina și Andrei Gheorghe își unea destinele, felicitările, masa și dansul urmând să aibă loc la Restaurantul ARTICUS, în Sala Gold. Nimic nu prevestea isteria pe care cei doi însurăței aveau să o provoace a doua zi în rândurile locuitorilor municipiului Slatina și, mai ales, în rândurile persoanelor care urmau să mai aibă evenimente la același restaurant.

Analizat la rece, gestul făcut de cei doi nu are niciun fel de suport și mai ales este de neînțeles.

A doua zi după eveniment, pe profilurile de Facebook ale celor doi, pe diverse grupuri de Facebook și pe profilurile unor apropiați ai lor a apărut o poveste din care reieșeau următoarele: ,, În timpul nunții, un invitat a solicitat ambulanța la restaurant, pentru că soției îi era foarte rău. Aceasta a fost transportată la spital. După o jumătate de oră, unui alt participant la nuntă i s-a făcut rău și a început să vomite, iar în jur de ora patru dimineața, din cei 480 de invitați la nuntă nu mai erau decât câțiva, restul plecând acasă cu grave probleme digestive. Cei doi soți continuă să posteze, spunând că a doua zi, în jur de ora 11 au început să le sune telefoanele și au aflat că mai mult de jumătate dintre nuntași, adică peste 240 de persoane au avut probleme digestive, grețuri, vărsături, cei mai mulți dintre ei ajungând la spital, unde li s-au pus perfuzii și totodată cadrele medicale au constatat că este vorba despre o toxiinfecție alimentară masivă. Tot din postarea celor doi am aflat că o parte dintre cei care s-au prezentat la spital se află internați.”.

Toate aceste lucruri sunt neadevărate și gestul de a arunca cu noroi în administratorii localului mai mult ca sigur are un alt substrat și nu este decât o dorință de discreditare și răzbunare. Este foarte curios faptul că doamna Cristina Gheorghe nu știe ce înseamnă o toxiinfecție alimentară în masă, ce măsuri urgente iau autoritățile în asemenea cazuri și nu știe că aceste aspecte, dacă ajung la camera de primiri urgențe a unui spital declanșează un cod de intervenție, tânăra mireasă lucrând ca asistent medical la o clinică particulară din municipiul Slatina.

Postarea pe rețeaua de socializare a avut efectul unui bulgăre de zăpadă și în scurt timp au fost aproximativ 200 de distribuiri și câteva sute de comentarii, marea majoritate a acestora fiind agresive și cu direcție bine definită asupra celor ce au organizat evenimentul.

Odată izbucnit acest scandal, cei care urmau să aibă evenimente în aceeași locație s-au speriat de cele citite și au mers la sediul localului pentru a cere explicații și pentru a-și rezilia contractele. A fost foarte greu din partea administratorilor Restaurantului ARTICUS să convingă peste treizeci de persoane că totul nu a fost decât o răzbunare din motive necunoscute.

Urmând firul evenimentelor, prima investigație trebuia făcută la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Județean de Urgență Slatina, unde ar fi trebuit să se prezinte, conform spuselor celor doi miri, zeci de persoane. În conformitate cu liberul acces la informațiile de interes public, conform Legii nr. 544/2001, am aflat că în intervalul 01.06.2019, orele 18 și 02.06.2019, ora 06, la Unitatea de Primiri Urgențe s-au prezentat doar trei persoane cu afecțiuni digestive, nefiind nicidecum vorba de o prezență masivă ce să aibă indiciu să este vorba despre o toxiinfecție alimentară. Nici DSVSA Olt, care a făcut în data de 04.06.2019, în urma acestor declarații apărute pe Facebook, un control, nu confirmă existența unei toxiinfecții alimentare și nu a găsit nereguli la acest salon de evenimente. Același lucru este constatat și de Oficiul de Protecție al Consumatorilor Olt, în urma unui control efectuat în aceeași locație.

Postările respective au fost șterse de către cei doi soți la câteva ore după izbucnirea scandalului, când probabil și-au dat seama ce greșeală au făcut aruncând cu noroi în oameni respectați în municipiul Slatina și mai ales într-o firmă ce are demult în portofoliu cinci stele.

Pentru administratorii Salonului ARTICUS ceea ce s-a întâmplat a fost un adevărat șoc și au hotărât ca cei doi tineri însurăței să fie acționați în instanță, acțiunea fiind introdusă pe rolul Judecătoriei Slatina în data de 6 iunie 2019. Celor doi, în instanță, li se vor cere daune morale și materiale în valoare de 250.000 RON Cristinei Gheorghe și 250.000 RON lui Andrei Gheorghe și totodată, pe persoană fizică, administratorul salonului de nunți solicită daune de 10.000 EURO.

Este greu de crezut că cei doi însurăței au reușit să scoată din darul de nuntă această sumă pe care avocații firmei ARTICUS o vor dovedi ca prejudiciu, cu documente și înscrisuri în fața judecătorului.

Este păcat ca un eveniment ce trebuia să fie unic în viață prin frumusețe și grandoare să se transforme peste noapte într-un coșmar pentru cei doi miri, din cauza unei greșeli pe care au făcut-o fără să gândească prea mult.

Dar marele păcat se abate asupra celor ce conduc salonul de evenimente și fără voia lor, dar cu ajutorul a doi oameni pe care au vrut să îi ajute să pășească cu dreptul în viață, se văd nevoiți să facă tot posibilul să-și dovedească nevinovăția. Atunci când un prost aruncă o piatră în baltă, aceasta face valuri chiar și după ce a ajuns pe fundul apei! Același lucru s-a întâmplat în cazul de față, în care persoane rău intenționate au știrbit imaginea Salonului ARTICUS și a administratorului acestuia.

Această așa-zisă toxiinfecție alimentară nu a existat, fapt dovedit cu documente și pe această cale le spunem celor care au în derulare contracte la Salonul ARTICUS să fie liniștiți, pentru că totul se va desfășura conform dorințelor lor și o echipă profesionistă le stă la dispoziție.