Azi am avut o problemă cu copilul meu și a trebuit să merg la spital pentru câteva investigații, este drept, nu majore. Fără niciun fel de intervenție, ne-am prezentat ca un simplu aparținător și pacient.

Am rămas plăcut surprins de modul de comportare al angajaților de pe această tură, începând de la punctul de Triaj, până la asistentele din UPU și cadrele medicale. Traseul urmat pentru investigații a fost același ce se aplică pentru toți pacienții și nu ne-a deranjat timpul de așteptare, ținând cont atât de restricțiile impuse de către pandemie, cât și de numărul mare de pacienți.

Stând aproximativ două ore în spital, am văzut și pacienți și aparținători foarte nervoși, care considerau, fără a avea dreptate, că nu li se acordă atenția cuvenită sau, mai mult, doreau prioritate în fața altor pacienți cu simptome mult mai grave.

De cele mai multe ori, despre SJU Slatina apar pe conturile de socializare sau în presă articole tendențioase, ce aruncă o pată urâtă asupra angajaților care încearcă să își facă meseria cât mai bine în actualul context în care se află toată România. Sunt bucuros că pot să scriu aceste rânduri și chiar dacă voi primi acuzații din partea anumitor persoane, nu pot să spun decât felicitări cadrelor medicale din această tură și conducerii spitalului, pentru modul în care încearcă să fie cât mai apropiați de pacienți!